Die Begin van alles

My man het `n g** guur gehad in November 2011 en vir my gese dat teen Mei 2012 gaan ons in Australia wees. Ek het maar net gedink dit is een van daardie dinge van hom. Maar op 29 April 2012 was daar groot krokkedil trane by OR Tambo lughawe, want dit was nie meer net n g** guur nie maar die werklikheid want ons het SAA vlug 280 na Australia "ge-board" om die Avontuur na die onbekende Down Under te begin. My Blog wat hier volg is om ons adventures aan almal uit te bluik en sodat die familie en vriende in Suid-Afrika kan sien wast ons alles aanvang, want wanneer ons wakker en besig is met onse avonture Down Under is hulle almal in klasfakie land.

Wednesday 15 May 2013

 
 
 
 
 
MELBOURNE
 
 
Oppad na Melbourne toe is daar n diepsee duikboot en ek die brightspark vra toe so heel onskuldug haai ek wonder hoe het hulle die duikboot hier gekry??  Maar ek  dink toe heeltemal te ingewikkeld !! Sal my man vir my se "sien jy daai sloot daar voor die duikboot mens noem dit n kannaal" vang hy my weer vir n vuile. Ek was net te bly om n halwe duikboot te kan sien. Bars hy my babble,lag so lekker die trane loop om my onkoste. Is reg ek sal hom nog kry.
 











 
 
 
Melbourne was n lekker plek gewees om te gaan besoek. Ons het in n dorp met die naam Geelong gaan bly vir die week. Ons het die spoedtrein gevan na Melbourne toe vir die dag. Daar is trams en busse en treine. Ons was Luna park toe gewees.
 




Ons soen die venster van die trein en toe het mamma die foto geneem die man kry nou baie skaam.

 
 Melbourne trein stasie
 
 









 
 
 
Ons is nou moeg geploeg na n lang dag se gerond rits.
 

 



No comments:

Post a Comment