Die Begin van alles

My man het `n g** guur gehad in November 2011 en vir my gese dat teen Mei 2012 gaan ons in Australia wees. Ek het maar net gedink dit is een van daardie dinge van hom. Maar op 29 April 2012 was daar groot krokkedil trane by OR Tambo lughawe, want dit was nie meer net n g** guur nie maar die werklikheid want ons het SAA vlug 280 na Australia "ge-board" om die Avontuur na die onbekende Down Under te begin. My Blog wat hier volg is om ons adventures aan almal uit te bluik en sodat die familie en vriende in Suid-Afrika kan sien wast ons alles aanvang, want wanneer ons wakker en besig is met onse avonture Down Under is hulle almal in klasfakie land.

Tuesday 14 May 2013

 

 

                           EEN JAAR HERDENKING

 
Sjoe mense daar het so baie dinge met ons gebeur in die jaar wat verby is dit is net nie eers snaaks nie. Ons huis by baie lekker, maar dit raan nou tyd om ons eie meubels aan te skaf . Ons was al terug Suid-Afrika toe gewees vir amper 2 maande en 21 dae. Die verlange na my ouers was te erg.
 
Manlief het my en seun op die vliegtuig gesit van Canberra -Sydney-Suid-afrika toe.Moet se seun was so soet gewees op die vliegtuig. Mense was dit nou heerlik gewees om toegevou te word in mens se moeder en vader se arms. Hemel op aarde ek se jou 

No comments:

Post a Comment