Die Begin van alles

My man het `n g** guur gehad in November 2011 en vir my gese dat teen Mei 2012 gaan ons in Australia wees. Ek het maar net gedink dit is een van daardie dinge van hom. Maar op 29 April 2012 was daar groot krokkedil trane by OR Tambo lughawe, want dit was nie meer net n g** guur nie maar die werklikheid want ons het SAA vlug 280 na Australia "ge-board" om die Avontuur na die onbekende Down Under te begin. My Blog wat hier volg is om ons adventures aan almal uit te bluik en sodat die familie en vriende in Suid-Afrika kan sien wast ons alles aanvang, want wanneer ons wakker en besig is met onse avonture Down Under is hulle almal in klasfakie land.

Wednesday 29 May 2013



Goeie more al die mooi mense. Ons ry saterdag oggend na jindabine toe dit is waar die sneeu is. Ons is so geseend, ons gaan saam met 2 van ons goeie vriende. Clara en haar gesin en  Ame en haar gesin.
 
ooooooo die kinders gaan lekker pret he in die sneeu. Jaen-Pierrre, Jayden,Evan,Annika en baba Zelda sien baie kinders.
 
Ek en Clara wil vandag na Tiny's se green shed toe gaan ons is opsoek vir n tabbogan hoop ek spel dit reg wel dit is n bord waarmee mens op die sneeu mee afglei. Seun sien so uit na die sneeu, sal hom maar reg moet dr voor die naweek.
 
Vandag gaan seun weer skool toe so dit gee my kaans om al die klere reg te kry vir die naweek. Ons sal die fotos opsit van die naweek, ons moet defnitief n groot sneeuman bou en pappa gooi met n lekker sneeubal.

No comments:

Post a Comment